יומיים של פריצה מנטלית ושינוי בחיים! מרגישים תקועים? הצטרפו לסדנת הדגל שלנו. יומיים אינטנסיביים של פריצת דרך מנטלית, זיהוי חסמים ויציאה לדרך חדשה ועוצמתית. הסדנה נערכת אחת לחודש וחצי במגדלי התאומים ברמת גן ומיועדת למי שמוכן להפסיק לוותר לעצמו ולהתחיל לנצח. המקומות מוגבלים – הבטיחו את מקומכם בשינוי!
זהירות - הסדנה לא מתאימה לכולם! רק למי שרוצה באמת לעשות שינוי אמיתי בחיים ולחיות את החיים שמגיעי לו בלי תחושת חרטה!!!